Assalamualaikum. Please be nice here ;)
KAU PERLU TAHU, AKU BUKAN MAKSUM

Wednesday, April 5, 2017

TO BE CONTINUED

Bismillah.

Assalamualaikum. Dah lama aku pencen dalam bidang penulisan ni, sekarang teringin pulak nak terjun balik dalam ni. Sekarang tengah hitung hari nak balik Malaysia. Cuti panjang sangat 3 bulan. Jadi, memang kena manfaat masa betul-betul nanti burn macam tu je duit tiket. Rugi la kalau dah cuti tapi tak dapat apa-apa. NOTHING

Suka untuk aku kongsi pendapat aku mengenai hari-hari aku yang telah berlalu dengan pantasnya. Ye la, aku bukannya jenis macam perempuan lain yang duk suka update memanjang. Tak facebook, instagram. Aku paling tak pun twitter, tu pun kalau ilham datang menyapa. Bukan senang ilham nak sapa aku tau. Tambah pulak aku ni bukan pembaca tegar buku-buku sastera. Aku mampu selak syair arab je tu pun kerana terpaksa. Kalau tak, tunggu hidayah pulak datang menyapa.

Directly, masuk bulan ni dah hampir setengah tahun lebih aku belajar kat sini. Banyak benda baru sama ada baik atau buruk yang aku nampak dan lalui. Study abroad especially dekat timur tengah is not easy as you think. Ye la, dah benua eropah sebelah je. Banyak tempat lawa-lawa boleh terjah. Tapi aku tak terasa lagi nak keluar terjah alam. Tak tahu kenapa. Rugi kan?

Sebab sekarang musim bunga 



So I decided untuk buat umrah dulu sebelum ke mana-mana. So sampai sekarang la aku tak kemana-mana. Chill la tak sampai setahun lagi kot aku kat sini.

Ok kita dah out of topic dah sikit. So back to our topic is about my opinion sepanjang aku stay sini. Setakat mana aku boleh karang je la ye. Aku bukan penulis tegar yang punyai ayat bunga dan puitisnya boleh meletopkan gunung berapi yang sedang bergelegak. Ok itu bukan aku.

Tengah-tengah menaip ni aku baru teringat ! Aku ada meeting malam ni! Ottoke! Kena siap awal. Okay. Ciao! Pape pun

سيرو على بركات الله

No comments:

Post a Comment

 
Editor by Aikaito|Share Digalakkan|Don't Be Rude