Assalamualaikum. Please be nice here ;)
KAU PERLU TAHU, AKU BUKAN MAKSUM

Saturday, September 17, 2016

LANGKAH BARU

Bismillah.

Jauh perjalanan 
Luas pemandangan

*Tarik nafas-hembus*

Alhamdulillah 'ala kulli hal. Akhirnya, terjejak wa terpijak kakiku di bumi anbiya'. Walaupun perjalanan yang memakan masa yang agak lama dan banyak benda kena selesaikan dalam masa yang singkat, tetap tak menghalang aku sampai sini.

Harini masuk hari ke 4 aku duk sini. Datang dengan harapan inshaAllah pulang dengan kejayaan.

Nak kata sedih tu, langsung tak. Tapi bila tengok mata ummi abah merah ala-ala drakula gitu memang tak tertahan jugak la tapi tetap berusaha untuk cover. Konon nak control cun depan ummi abah. Tapi dalam hati hanya Allah je yang tahu.

Dan bermulalah langkah - langkah hijrahku di bumi anbiya' ni.

post ni taknak panjang-panjang. Cukuplah hanya untuk memuaskan hati segelintir kenalanku yang duk paksa update blog sikit. huhu. Alhamdulillah happy sangat duk sini sampai takde ayat dah nak karang.

Betapa happy nya aku duk sini, ummi boleh tegur pipi aku semakin gebu. OMY! tak sampai pun seminggu duk sini. Apakah?

Untuk permulaan ni, doakan aku semoga aku dapat gapai matlamat aku dunya dan akhirat. Terima kasih juga kepada semua kenalan aku yang sudi membaca post ni kerana setia mendoakan aku. Semoga Allah membalas jasa kalian semua setimpalnya. Amiin.

Jangan mudah menyerah
Karna hidup tiada yang mudah
Hijrah memang payah
Karna Syurga itu susah 
Tiada yang lebih indah selain aturan Allah.


Penned off.

سيروا على بركات الله


No comments:

Post a Comment

 
Editor by Aikaito|Share Digalakkan|Don't Be Rude